Friday, March 20, 2009

Tag Dari Narumi: Gambar keenam

Saya telah menerima tag daripada Narumi dan kali ini saya memilih untuk menjawabnya.

Instructions:
1. Go to your photos folder in your computer.
2. Go to the 6th folder of photos.
3. Go to the 6th picture in that folder.
4. Put the picture on your blog and description of it.
5. Invite six friends to join the challenge.
6. Link them in your blog and let them know they have been challenged.

Gambar ini diambil pada Disember 2006 dari tingkat atas tempat penginapan di Darby Park sewaktu menghadiri parti sempena perpisahan seorang rakan bekas pelajar UIAM berasal dari Kashmir yang akan melanjutkan pelajaran di Amerika Syarikat. Kami bermalam di situ pada malam itu dan saya kehilangan sandal kesayangan saya sewaktu bersolat Fajar di Masjid KLCC pada awal pagi itu, lalu pulang ke hotel dengan berkaki ayam. Saya teringat pesan kawan saya yang berasal dari Iraq berharap supaya saya tidak serik untuk berjemaah di masjid hanya disebabkan kehilangan sandal pada pagi itu. Saya jawab, sudah tentu tidak.

Walaubagaimana pun saya tidak akan melakukan perkara seperti di no. 5 dan 6 di atas.

No comments: